Klacht: Onbereikbaarheid

op 12 september 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf eind juni geen bereikbaar meer. en gebeld en gemaild meerdere keren. simpel gaf aan dat bereik niet mogelijk was en dat ze mij geen service konden bieden. Dit was door de technische dienst van simpel aangeraden. Ik kon gratis overstappen met nummerbehoud naar een andere provider.Vanaf 10 juli had ik een andere provider met nummerbehoud nl telfort. Toch ontvang ik steeds facturen en dreigementen dat ik geblokkeerd zou worden .dhr Gerssen zou alle facturen verwijderen, Deze morgen mail ontvangen dat ik binnen 3 dagen moet betalen anders loop ik een risico op een gerechtelijke procedure Na.diverse mails en telefoontjes geen reacties van simpel ontvangen.

Ontbinding van contract per 1 juli zoals afgesproken en geen nota,s meer,
Een excuus was ook op zijn plaats

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 19 september 2017 om 12:50 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Schreurs,

Vervelend te lezen dat u problemen heeft ondervonden met de bereikbaarheid betreft het abonnement bij Simpel.
Inmiddels heeft mijn collega het abonnement stopgezet en wordt er gewerkt aan een oplossing zodat u geen onterechte facturen meer zult ontvangen.
Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Leon
Simpel.

Heeft op 12 oktober 2017 om 10:53 geantwoord

Ik ontvang alweer facturen en aanmaningen. En weer wordt er geïncasseerd op mijn bank. Hoe kom ik hier in godsbaam van af?

Alle klachten die gemeld zijn door Fam schreurs