Klacht: Onbereikbaar het verschuldigde bedrag niet teruggeboekt

op 03 oktober 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Aanvankelijke hele goede ervaringen met Home24. Heel snelle levering, vriendelijke klantenservice. Ik heb echter 2 producten geannuleerd voordat ze geleverd zij maar ze wel betaald. Klantenservice regelde ook dat weer vlot met bevestigings email. Het geld is echter niet teruggestort binnen de beloofde termijn. Ik wacht er nog steeds op. Telefonisch is de klantenservice ineens onbereikbaar. De hele dag een bandje met dat ik zogenaamd bel buiten de openingstijden wat natuurlijk niet het geval is.

Als het geld direct wordt overgemaakt, er inhoudelijk gereageerd wordt mijn mails en de klantenservice gewoon binnen openingstijden bereikbaar is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 04 oktober 2016 om 09:56 geantwoord

Beste mevrouw Bathoorn,

Wij waren gisteren niet bereikbaar omdat wij vanuit het hoofdkantoor in Berlijn werken. Het was hier een feestdag en daarom waren wij een dagje vrij. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Hierdoor is het helaas niet gelukt om gisteren binnen 2 uur op uw email te reageren. Wij zullen het bedrag conform de Algemene voorwaarden binnen 14 dagen naar u overmaken.

Peter-Jan

Reactie van de melder van de klacht gerdien b.

2 maanden geleden - Helaas is mijn klacht nog steeds niet opgelost. Dit is al de derde dag dat HOME24 telefonisch onbereikbaar is. Hoezo een Duitse feestdag. Drie dagen lang???? Het bedrag dat ik nog tegoed heb is NIET conform de Algemene voorwaarden van 14 dagen overgemaakt. Die is verlopen. Dat is juist het probleem. Ik heb op alle mogelijk manieren dit bericht bij Home23 maar geen reactie behalve die hier boven. Ik ben zeer teleurgesteld en verontrust.

Bericht van Home24

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bathoorn, Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken. Heeft u wel het goede telefoonnummer? (020 808 1010) Wij hadden maandag een feestdag waardoor we gesloten waren. Echter zitten we sinds gisterochtend 09:00 uur weer fris en fruitig klaar om uw telefoontje te beantwoorden. De betaling gaat in ieder geval met de volgende betaalronde mee de deur uit en zal dan spoedig op uw rekening staan. Met vriendelijke groet, Peter-Jan

Reactie van de melder van de klacht gerdien b.

2 maanden geleden - Ik hoop heel erg dat ik hier op kan vertrouwen. Ik bel het goede nummer en krijg ook nu nog steeds het bandje dat ik niet tijdens openingsuren bel?????

Bericht van Home24

2 maanden geleden - Beste mevrouw Bathoorn, Wellicht kunt u iemand vragen om u te helpen. Wij hebben in sinds 9 uur, dus in de afgelopen 50 minuten al meer dan 30 telefoontjes ontvangen van onze klanten. Ik vermoed daarom dat u zelf iets verkeerd doet. Wat betreft het geld zal ik daar zorg voor dragen dat dit naar u zal worden overgemaakt. Daar kunt u op vertrouwen. Met vriendelijke groet, Peter-Jan

Alle klachten die gemeld zijn door gerdien b.