Klacht: Onbereikbaar!!!

op 03 september 2018 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Na de afgelopen 12 jaar tevreden klant te zijn geweest, gaat het de laatste jaren echt mis. Er worden onterecht bedragen afgeschreven van mijn bankrekening. Die ik overigens steevast terugboek. Ik heb hierover al tientallen keren met Hostway gebeld. En dan hetzelfde verhaal na 15 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Op e-mails wordt niet gereageerd. Mijn website is al een behoorlijke poos inactief. Geeft een Error en ook de afdeling support reageert hier niet op. Wil na al deze ellende wel van ze af, maar door onbereikbaar te zijn en te blijven, lukt dit niet. Heb weleens gedacht dat een persoonlijk bezoek aan hun kantoor misschien zou kunnen helpen……….

Begin behoorlijk wanhopig te worden.

Als het oneigenlijk afschrijven stopt en ons contract normaal kan worden beëindigd en ik de domeinnaam kan overdragen aan een nieuwe webhost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tapadacultural