Klacht: onbereikbaar

op 18 juni 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag al 4 maal minstens een half uur in wachtstand en toen mar opgehangen. Lukt niet. Ook geen antwoord op mail. Wil ombouwen wegens ziekte reisgezel. Heb een flexibel ticket, maar als je niemand kan bereiken en er wordt niet gereageerd is dat wel knap waardeloos. Wat een maatschappij. O ja, als je belt wordt er medegedeeld dat de gesprekken worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Nou er wordt dan weinig van opogestoken want er is geen gesprek dat kan worden opgenomen.

Gewenste Oplossing:

zodra eens fatsoelijk contact mogelijk is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicosilver