Klacht: Onbereikbaar

op 20 februari 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Morgen wordt mijn bank geleverd.
Ik zou een mail ontvangen moeten hebben met het tijdstip van bezorging.
De mail heb ik niet ontvangen, dus ben ik ze gaan bellen.
Iedere keer krijg ik te horen dat de service desk een storing heeft en de verbinding wordt verbroken.
Ik ben al 2 uur bezig om contact met leen bakker te krijgen, ook via facebook, maar onbereikbaar

Gewenste Oplossing:

Leen bakker moet zo snel mogelijk contact met mij opnemen, of een tijdstip doorgeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nel huis