Klacht: onbereikbaar

op 04 januari 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de aangegeven datum van 29/11/2017 een abonnement afgesloten voor mijn bejaardebuurman. Nu, centjes zijn van de bankrekening afgeschreven. Belkaartje is nooit aangekomen.
De communicatie met Simpel is ronduit slecht te noemen. Zowel via Twitter met jennifer als Facebook. Mijn buurman wilt maar een ding. BELLEN met zijn nieuwe, eerste mobiele telefoon!!! Maar dat gaat niet en gewoon contact leggen met Simpel, DAT GAAT OOK NIET!!!

Wat een ellende.

Waar is die nieuwe, fijn wereld van communicatie.

Gewenste Oplossing:

Zelf heb ik ook een contract met Simpel. Ben uiteraard tevreden, vandaar dat ik mijn buurman Simpel heb aanbevolen. Maar de manier van communiceren... dat is inderdaad slecht. je kunt ze ook bellen maar dat is bedrog. dat kost namelijk geen € 0,35 per gesprek, maar € 0,80 per minuut met een startprijs en een uiterste prijs van € 45,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 22 februari 2018 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 februari 2018 om 19:59 geantwoord

Heb heel veel uren moeten corresponderen om het allemaal goed te krijgen.
Ik vind dat Simpel echt met een betere excuus moet komen voor de turbulente periode die ik heb gehad om mijn oud buurman op zijn gemak te stellen,
Ik had het gedaan! ik moest het oplossen!

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. P