Klacht: Onbereikbaar

op 12 juli 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mijn twee kinderen een flink bedrag neergeteld voor een nieuwe kledingkast.
Er zit bij de kast maar één roede.
Hiervan was ik uiteraard op de hoogte.
Ik wil er graag nog één bijkopen.
Bijna een maand geleden gemaild of dit een mogelijkheid was, GEEN REACTIE.
Klantenservice gebeld, na 25 minuten opgehangen zonder iemand gesproken te hebben.
Ik was dat storende achtergrondmuziekje meer dan zat. Toen maar gebeld naar de winkel hier in Zoetermeer, opnieuw word er niet opgenomen.

Wat een slechte bedoeling!
Ik ga wel kijken of ik bij een ander wel welkom ben met mijn vraag.
Ik snap waarom de zaken slecht gaan momenteel.

Gewenste Oplossing:

Een antwoord op mijn vraag zou leuk zijn na een maand wachten...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda de Boer