Klacht: Onbeperkt internet

op 19 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In juli 2016 mijn abonnement telefonisch verlengd. Nieuwe abonnement ging vanaf oktober 2016 in. Ik had telefonisch het volgende abonnement afgesproken: onbeperkt bel/sms en onbeperkt internet (1,5GB 4G-internet en daarna 3G- of 2G-internet). Helaas kwam ik er achter in oktober dat ik helemaal geen onbeperkt had nadat mijn 4G-internet op was. Ik belde naar de klantenservice en die stuurde me door naar het online klachtenformulier. Meerdere malen geprobeerd tot een oplossing te komen, totdat ik een mailtje kreeg op 15 juni 2017 dat ik onbeperkt internet had. Helaas was dit eenmalig en niet persoonlijk. Tele2 heeft tegenwoordig weer onbeperkt, maar dit is alleen 4G. Vandaag gebeld naar de klantenservice, maar die vragen €9 extra per maand om mijn internetbundel te upgraden naar onbeperkt.

Een tegemoetkoming voor het upgraden naar onbeperkt 4G, omdat ik afgelopen jaar meerdere malen in contact heb gestaan met Tele2 en niet tot een oplossing ben gekomen destijds.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mrstekeljr