Klacht: onbeleefdheid werknemer

op 26 juni 2016 over Julia s Pasta in de categorie Horeca

Op 26 juni rond elf uur in de ochtend ben ik op een zeer onbeleefde manier geholpen door een werknemer genaamd Marianne op Amstel in Amsterdam. Ik vroeg gaar of ze me kon helpen aangezien ik korte tijd had voor mijn trein hier stelde ze ja op. Vervolgens probeer ik te bestellen en reageert ze zeer ongeduldig als ik volgens haar niet goed bestel, met zuchten onbeleefd vragen wat voor pasta ik wil drie keer en rollen met haar ogen en zuchten. Waarop ik mij niet welkom voelde en zei het hoeft niet meer. Ik voelde me totaal niet welkom als gast terwijl ik vaak bij Julia eten bestel en altijd goed ben bediend.

Ik ben tevreden als deze werkneemster wordt verteld dat ze dit in de toekomst absoluut niet kan doen. Er moet streng gesproken worden met haar hierover naar mijn mening.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Julia s Pasta

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Julia s Pasta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.gallego