Klacht: onbeleefdheid van de chauffeurs die de kooien met gerief brengen

op 15 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb fibromyalgie en loop met een kruk. Ik zocht een shampoo en de leverancier kwam achter mij een grote kooi met gerief zetten er kon niemand niet meer door ik zat tussen het rek en de kooi. Vroeg hem als het niet mogelijk was om at verder te gaan en hij antwoorde nee. Vond dit onbeleefd daar het in ronse markt is en er steeds veel volk is in kruidvat en hij gewoon het gerief in het begin van de winkels plaatste. Dan moeten de meisjes deze zware kooien naar achter schuiven en als ze een klant hielpen bleef alles staan. Kan die man gewoon de produkten niet zelf tot achteraan brengen. Die meisjes zijn precies slaven en moeten de klanten bedienen en terzelfde tijd de produkten wegdoen, sorry maar u werkt niet met robotten.

Ik ben zeer tevreden over de hulp van de meisjes die meerdere werken tegelijkertijd moeten doen en de klanten vriendelijk helpen. Alles staat mooi uitgestald

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mijnmeisje