Klacht: Onbeleefd behandeld

op 30 mei 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik graag een klacht indienen over de servies van de BCC. Ik ga samen wonen met mijn vriend en ik heb bijna al mijn producten bij de BCC gekocht. Hierbij ook mijn wasmachine en mijn droger. Ik heb de BCC gebeld om te vragen of ze dit konden leveren. ten eerst heb ik 20 min aan de telefoon gehangen en kreeg ik maar niemand aan de lijn dit is ook niet zo heel erg maar toen ik iemand aan de lijn had kreeg ik alleen te horen ja is goed wat is uw naam en u krijgt een sms en hingen op. ik kreeg nog steeds geen sms maar ik moest weten hoe laat de producten kwamen omdat ik kon zorgen dat er dan iemand thuis was. ik heb tot 7 uur in de avond gewacht en toen nog een keer gebeld. naar 25 min wachten kreeg ik iemand aan de lijn. hij vroeg mijn om het order nummer nou stonden er 2 nummers op de bon ik vroeg aan de meneer welke hij moest hebben toen kreeg ik een heel brutaal antwoord en je weet toch wel wat een order nummer is en zijn intonatie was totaal niet beleefd. maar toch die avond gehoord dat ze tussen 10:30 en 12:30 zouden komen op vrijdag de 27ste. ik heb er voor gezorgd dat er iemand in het huis was omdat wij gewoon moesten werken. om 12:30 was er niemand van de BCC om het af te leveren. om 13:30 belde ik weer om te vragen waar ze bleven de klantenservice moest mij vertellen dat ze vertraging hadden 10 min later kreeg ik een telefoontje dat ze er aan kwamen. een maal aangekomen kwamen ze me wasmachine en droger boven zetten. Hierbij hebben ze alle muren geraakt en zitten hier beschadigingen aan. ook aan de wasmachine en drogen zaten beschadigingen. De werknemers van de BCC deden heel nonchalant en mijn vriend vroeg nog drinken en toen zei een werknemer nee maar heeft u wel een blikje voor onderweg? Daarbij zat de andere werknemer boven op mijn wasmachine te kijken hoe de ander hem op zijn plek zetten. ik heb alles bij de BCC gekocht en vind dit gewoon niet netjes.

ik vind dat de BCC een gepaste oplossing moet zoeken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 02 juni 2016 om 14:14 geantwoord

Beste mevrouw de Vos,

Wat vervelend dat er zoveel is mis gegaan.
Op het opgegeven adres kan ik helaas van de afgelopen tijd geen levering terug vinden.
Ik zal u ook een mail sturen zodat u het ordernummer kan doorgeven.
Wanneer wij uw mail ontvangen, zal ik uw klacht in behandeling nemen.

Mieke
BCC

Alle klachten die gemeld zijn door djennadevos