Klacht: Onbeleefd!!!

op 27 november 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Kort geleden hebben wij een keuken gekocht bij Bruynzeel in Rotterdam. Vriendelijk geholpen door de verkoopmedewerker. Helaas zijn wij hierna niet zo goed behandeld door de klantenservice. Tijdens de montage bleek dat de twee bovenkasten niet gemonteerd konden worden omdat ze te groot waren. Tijdens mijn werk ben ik twee keer twee keer gebeld door Bruynzeel en ze daardoor niet te woord gestaan. Later heb ik zelf gebeld. Allereerst werd mij verweten dat ze me hadden gebeld, maar niet te pakken kregen. Toen ik mijn probleem over de kasten vertelde, werd ik onderbroken met de opmerkingen: \\\”dat had je toch van te voren kunnen bedenken\\\”, \\\” dat had je toch kunnen weten\\\’\\\’ en \\\’\\\’daar kan ik niks aan doen. De mevrouw aan de telefoon was erg onvriendelijk en onbehulpzaam. Ik voelde me me aangevallen en niet serieus genomen. Ze gaf niet eens een alternatief of dacht niet mee over een oplossing. Dat was te veel gevraagd??? Nu nog steeds geen bovenkast. Bedankt!!!!

Dat ze vriendelijk te woord staan ipv afkraken en meedenken over een oplossing voor mijn probleem.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruynzeel Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeynep_torun