Klacht: onbekende examendata

op 14 december 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Beste LOI,

In februari heb ik mij ingeschreven voor drie cursussen bij jullie; Product en innovatie management, Excel en Finance and risk management. Over de laatste cursus gaat mijn klacht. Ergens in mei werd bekend dat de module zou veranderen per 1 september. In september heb ik contact met jullie gehad omdat het nog niet omgezet was. Er werd gezegd dat het toch pas in oktober omgezet zou worden en dan pas mijn boeken krijg en nieuwe module online zou komen. Tijdens het volgen van deze cursus loop ik ook stage en schrijf ik mijn scriptie. In oktober is het omgezet, wanneer dat weet ik niet precies. Ik heb jullie toen gebeld over wat de examendata zou zijn, ergens in januari, meer wisten jullie niet maar het zou snel bekend worden. Na ongeveer 15 keer gebeld te hebben en 300 uur in de wachtrij te hebben gestaan, wordt ik elke keer vriendelijk verzocht om nog 1 week te wachten want er wordt aan gewerkt.
Het is inmiddels 14 december. Er is nog steeds niks bekend. 8 januari moet ik mijn scriptie inleveren, ergens in januari moet ik jullie examen maken en 30 januari verdedig ik mijn scriptie. U snapt dat er wat haast achter zit, maar u maakt er tot op heden geen werk van.

Ik ben tevreden als de datum heel snel bekend wordt én ik de keuze krijg of ik door ga met deze module, geld terugkrijg, (gratis) uitstel krijg of van module mag veranderen. En een welgemeende excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 jaar geleden - Beste Jet, Onze welgemeende excuses dat dit langer duurt dan gewenst. Helaas is er nog steeds niets bekend. De vraag is inmiddels intern uitgezet bij de juiste afdeling. Zodra wij een reactie hebben ontvangen laten we het direct weten. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 22 december 2017 om 11:39 geantwoord

Beste Jet,

Inmiddels hebben wij het examen toegevoegd aan het examenoverzicht op de LOI Campus. Je kunt het examen nu boeken. Het betreft een extern examen welke je kunt boeken via de Nederlands Associatie voor Examinering. Onze welgemeende excuses dat dit langer dan verwacht heeft geduurd.

Wij wensen je alvast heel veel succes met het examen.

Patricia
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jetvonck