Klacht: Onbekende automatische incasso

op 19 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Een notificatie van mijn bank liet mij weten dat ik 21 juli 2016 een automatische incasso kan verwachten. Er wordt dan via Stg Adyen een bedrag van €59,95 afgeschreven ouder vermelding van:

Naam: STG ADYEN
Omschrijving: GNL GNL 596389 74928

Nadat ik wat verder gekeken heb bij mijn afschriften, zag ik dat er in de zelfde periode vorig jaar, eind julie 2015, ook een bedrag is afgeschreven via Stg Adyen onder vermelding van de GNL code.

Ik heb echt geen enkel idee waar deze afschrijving vandaan komt.

Ik wil duidelijk vermeld krijgen waar deze automatische incasso van is. Ik ga de afschrijving die over 2 dagen plaats vindt in ieder geval laten storneren tot dat ik weet of de incasso gegrond is. Anders wil ik dat deze geannuleerd wordt. Als de incasso ongegrond is, zou ik ook het bedrag dat in juli 2015 is afgeschreven teruggestort willen krijgen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht doltenhof

10 maanden geleden - Ondertussen is mij bekend vanwaar de afschrijving is en deze is gegrond. Ik wist echter niet meer dat ik daar een lidmaatschap had lopen. Bedankt voor het snel beantwoorden van mijn vraag/klacht! Ik ga het lidmaatschap opzeggen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:05 geantwoord

Shopper is akkoord met oplossing. Antwoord van shopper is als volgt:

Met vriendelijke groet

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door doltenhof