Klacht: onbekende afschrijving

op 15 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 augustus 2017 om 16:55 geantwoord

Hallo mevrouw Buunen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wij kunnen inderdaad een betaling vinden (2017-07-29 03:24:46 CEST) overgemaakt aan vakantieveiling met uw genoemde ordernummer. Alleen komt het PSP nummer niet overeen, kan dit aan een tikfout van u liggen?

Helaas hebben wij niet meer informatie over deze order, gezien wij slechts het betaalplatform zijn. Indien u meer over wilt weten over de order zelf kunt u het beste contact opzoeken met vakantieveiling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com