Klacht: onbekende afschrijving

op 15 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 augustus 2017 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo mevrouw Buunen,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wij kunnen inderdaad een betaling vinden (2017-07-29 03:24:46 CEST) overgemaakt aan vakantieveiling met uw genoemde ordernummer. Alleen komt het PSP nummer niet overeen, kan dit aan een tikfout van u liggen?

Helaas hebben wij niet meer informatie over deze order, gezien wij slechts het betaalplatform zijn. Indien u meer over wilt weten over de order zelf kunt u het beste contact opzoeken met vakantieveiling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door J.V. Buunen