Klacht: Onbekende adschrijvingen

op 05 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 4 & 25 juli is er respectievelijk €1,95 en €8,50 afgeschreven van mijn betaalrekening. Ik heb van de €1,95 wel een vermoeden van wat dit zou kunnen zijn geweest (maar weet het niet zeker!), maar ik heb geen idee waar de €8,50 vandaan komt.

Ik hoop dat jullie voor mij kunnen achterhalen waar beide afschrijvingen op gebaseerd zijn.
Ik hoop snel van jullie te horen! Met vriendelijke groet,

Stephan

Als ik weet waarom wat is afgeschreven en als dit onterecht blijkt te zijn, dat het wordt teruggestort natuurlijk.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 08 augustus 2016 om 08:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Aars,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door a a