Klacht: Onbehoorlijk gedrag na een bestelling te plaatsen.

op 19 september 2018 over Smullers in de categorie Snacks

Geachte meneermevrouw,

Ik ben hedenavond d.d. 19-09-2018 bij Nederlandse Spoorwegen op Dordrecht Centraal toen ik rond 22:00 bij Smullers een patatje en 2 frikandellen, één van de medewerksters was druk aan het schoonmaken en de andere vroeg mijn bestelling, deze moest ik 2 keer doorgeven voordat ze het begreep en dit heb ik afgelopen maandag ook al gehad, de medewerkster bij Smullers zijn met van alles bezig maar luisteren niet naar de klant.
Toen ik mijn bestelling deed, keek ze in de automaat en zei tegen mij, ik heb maar 1 frikandel, ik zeg dan bak je er toch één, waarop de medewerkster tegen me snauwde dat ze dit niet ging doen. Behoorlijk klant onvriendelijk in mijn ogen en nog ruim voor sluitingstijd. Ik ben zeker niet tevreden hoe deze medewerkster mij te woord stond en zeker niet hoe klantonvriendelijk zij was, ik kan mij voorstellen dat dit niet het concept van Smullers is om zo met de klanten om te gaan, ik ben meer dan woedend en heb zoiets ik mijd nu elke Smullers locatie als dit niet rechtgezet wordt en dat de medewerkster gecorrigeerd wordt. Ik vind het gewoon onacceptabel de manier hoe ik behandeld ben!

Een excuus op zijn plaats en mijn bestelling die ik niet heb kunnen krijgen waardoor ik uiteindelijk zonder eten komt te zitten door arrogant gedrag van een medewerkster van Smullers omstreeks 22:00 te Dordrecht zou een excuus en een tegoedbon zou ik zeer op prijs stellen. Ik ben een ferquente reiziger en kom zeer regelmatig bij Smullers om een bestelling te plaatsen. Mocht dit niet opgelost kunnen worden dan zal ik in het vervolg Smullers mijden en ik hoop dat dit niet zover hoeft te komen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smullers

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smullers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manthan