Klacht: Onbehoorlijk dominant gedrag verantwoordelijke Katy Action Terjoden

op 14 september 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 14/9 om 14h15 bracht ik een bezoek aan jullie winkel te Erembodegem Terjoden Aalst. In de eerste gang rechts van de winkel stond een kar die nog moest afgeladen worden De verantwoordlijke riep luidkeels tot de verkoopsters als die kar niet binnen het kwartier was afgeladen het er zo stuiven. Alle bezoekers konden dit horen en keken elkaar vreemd aan. Van arrogantie gesproken. Na het afladen van de kar snauwde ze het personeel toe dat ze dringend naar de keuken moesten komen. Neem mij niet kwalijk maar dit is geen management laat staan een personeelsbeleid, ik vraag dan ook dringend deze verantwoordelijke op het matje te roepen en volgens mij dient ze haar ontslag te krijgen. Ze behandelt het personeel als vee, roept en tiert.Toen ik aan de kassa kwam heb ik aan de kassier jobstudent de naam gevraagd van de verantwoordelijk daarom weet ik dat het over Katy gaat. Misschien ook eens aanduiden in de keten wie verantwoordelijk is. Een dergelijk schrikbewind kan heden ten daag niet meer en reken op een antwoord
De Schutter Cyriel

Regelmatige klant.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de schutter