Klacht: Onbehoorlijk behandeld

op 20 september 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik was bij Jumbo in Zoetermeer. Ik wilde een straatje kopen voor 1 oktober 2017 trekking. De medewerker van Jumbo meldde dat het heel vreemd was, want hij wist van de trekking, doch het stond niet in de “computer”. Hij kon geen loten uitdraaien. Wel van de 10 oktober. Foutje dus.

Ik vind (vond?) de staatsloterij een goed bedrijf, dus voelde ik mij geroepen om dit aan de Staatsloterij te meldde. Want U loop zo veer omzet mis. En als het bij JUmbo niet kan, dan mogelijk bij meer uitgifte plekken.

Dus ik met met een vriendelijke dame van klanten service. Heb mijn melding gemaakt. Daar was zij blij mee, maar stelde dat je dan niet de klanten service moest hebben. Ze zou mij door verbinden met de afdeling die daar over gaat. Deze mevrouw bedankte mij in ieder geval voor de moeite nemen o dit te melden.

De mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg was op het zachts gezegd onbeschoft. Ze zei dat dit iets van voor de klanten service. Ik meldde dat de klanten service mij met haar hadden doorverbonden .en dat het hier ging om alleen maar een vriendelijke melding van mij aan de staatsloterij. Daar had zij allemaal geen boodschap aan. Meldingen aannemen deed ze helemaal niet en verbond mij weer door terwijl ik nog aan het praten was . Ik had bijna de haak er opgegooid, IK probeer de staatsloterij te helpen en wordt vervolgens door de staatsloterij zo behandeld.

De mevrouw die ik toen kreeg, meldde dat er een tijdslimiet was aan de tijd dat je die loten kunt kopen.????? Nadat ik stelde dat dit niet waar was, ging ze toch maar ff ruggespraak houden met collega’s. Daarna meldde ze dat ik gelijk had en stelde voor om die loten dan ergens anders te kopen. Heb nog één poging gedaan om te zeggen dat het hier een vriendelijke melding van een probleem. Heb het toen maar opgegeven.

Als ik nog eens een probleem zie bij de staatsloterij, dan houd ik mijn mond. Want je wordt niet gewaardeerd.

Op zijn Minst excuses van de staatsloterij. En verder betere opleiding voor Uw personeel

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ScottComvalius