Klacht: Onbegrip

op 16 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kreeg een teruggave van 45,54 met volgende omschrijving, waarvoor, is er iets afgelast?
met volgende omschrijving
Naam: TICKETSCRIPT BY ADYEN
Omschrijving: TX8308512876XT Refund
for Ticketscript ref 38835666
IBAN: NL79ABNA0418760748
Kenmerk: TWIDAIFBCIHGWT

gaarne bericht naar liefanix@gmail.com

Gewenste Oplossing:

antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lieftinck,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Ticketscript.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door liefanix