Klacht: Onbegrip

op 17 juli 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik probeer uit alle macht het goed te doen maar word als een idioot behandeld. Mijn nederlands is beperkt en men maakt misbruik hiervan als ik een brief ontvangt terwijl ik in de ziekenhuis lig hebt men geen begrip voor en dan is het meteen wij kgaan verdere maatregelen nemen ik wens echt dat men me als een mens behandeld word en mij kans geef om uit problemen te komen want anders hebben jullie niks en ik heb al niks dus ik heb inmiddels andere wegen genomen om mijn eventuele inkomen te ontvangen in afwachting van een normale kans om uit de problemen te komen. Betrteft Dossiernummer 161500088 behandeld door N. Lentjes en mijn naam is Curtley America

dat men mij een kans geeft om uit de problemen te komen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cujatham1871