Klacht: onbegrijpelijk inasso

op 22 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 18 juli jl. is er via een automatische incasso een bedrag van 89,94 via mijn rekening afgeboekt. Deze incasso heb ik inmiddels teruggeboekt.

18-07-2017 NL37 ABNA
0423 4308 90 STG ADYEN NL48ZZZ342764500000 4515002231504843 P4515002231504843P MeeticSAS LEXA .NL EI -89,94

Heb dit inmiddels zelf opgelost maar wens dit niet nog een keer te hoeven doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 24 juli 2017 om 10:29 geantwoord

Geachte mevrouw Westerink,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Vervelend om te horen dat het in eerste instantie mis gegaan is. Ik zie dat het geld wel succesvol naar Meetic (https://www.meetic.fr/) verstuurd is, dus ik hoop dat het probleem hiermee inderdaad opgelost is. Ik hoor het graag als hier verder nog vragen over zijn.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door ineke westerink