Klacht: onbegrepen en beschuldigd voelen

op 08 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ikmiet had een statiegeld bonnetje, van 1,90 euro, het gaat ook niet om de grootte van het bedrag maar om de aanpak. Ik was vergeten hem bij de kassa in te leveren, bij het afrekenen, Ik stop hem altijd in mijn portomonee, maar vergat hem deze keer in te leveren. Ik ben visueel beperkt, dus weet niet als de cassierre de bon terug legd. Nu werd beweerd dat de bon, die ik een paar weken later inlever, al gebruikt was, misschien terug gepakt, maar dat is voor mij onmogelijk omdat ik niet zie waar de bon zou kunnen liggen. Het was wel bij een andere Jumbo als waar we het leeg goed hadden ingeleverd, maar dat kon alleen maar een lager bedrag geven in teruggave, zei de medewerkster, een raar verhaal vind ik dit ook. Ik kon met mijn bonnetje huiswaarts en ze kon hier verder niets mee. Nu, ik wel, bij deze, een klacht naar jullie, Ik hoop dat jullie hier beter mee om gaan, om een tevreden klant die wekelijks, zowel dagelijks bij de Jumbo boodschappen doet.

Als ik een begrepen en niet beschuldigd gevoel eraan over houdt, en het bedrag of iets in die richting van vergoeding krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Prinsen Hendriks