Klacht: Onacceptabele situatie in de dienstregeling

op 13 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer, mevrouw,

Wederom schrijf ik u weer aan over een uit de hand lopende situatie. Ik hoop dan ook dat u voor de verandering mijn dringende klachten niet blijft negeren.

Ik verwijs opnieuw naar mijn laatste klacht:

Nogmaals, jullie dienstregeling is onacceptabel onbetrouwbaar geworden wat betreft lijn 123 van Raamsdonksveer naar Breda. Ik ga deze klachten openbaar maken met de rede dat u de ernst van de situatie onder oven zal gaan zien.

Hoogachtend,

Paul Schunck

Als er überhaupt serieus wordt ingegaan op deze klachten van mij en vele reizigers, ben ik al onder de indruk. Maar ik ga pas akkoord met een oplossing die er op zeer korte termijn toe leidt dat er weer gewoon van uit kan worden gegaan dat bus rijdt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 mei 2016 om 08:39 geantwoord

Hallo Paul,

We hebben n.a.v. je bericht zojuist even telefonisch contact gehad met de regio, waarin is toegezegd dat er gekeken wordt of er versterkingsbussen geregeld kunnen worden, zodat de dienstregeling kan worden uitgevoerd zoals deze op papier staat.

Update: Zojuist bericht gehad dat er vanaf dinsdag extra bussen worden ingezet op lijn 123, zodat de problemen voorbij zouden moeten zijn. Mocht de praktijk anders uitwijzen dan hoor ik het graag van je.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak dat je met deze lijn ervaart.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Paul