Klacht: Onaardige medewerker + lamp kwijt

op 21 maart 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 21 februari jl. hebben wij een lamp gekocht bij het filiaal in Cruqius, en zijn geholpen door mevrouw huisman. Mevrouw huisman heeft de bon in opgemaakt. Zij gaf aan dat dit op 15 maart bezorgd zou worden door middel van pakketdienst.
Nu blijkt dat zij het huisnummer niet goed in heeft gevuld en de lamp ergens anders bezorgd is en hier wel voor is getekend. Wij hebben de lamp niet ontvangen maar wel betaald.
Nu wordt er op ons gereageerd dat zij er niks aan kan doen en dat dit onze fout is. Wij zijn het hier niet mee eens en willen dat er een oplossing komt.

Wij zijn tevreden als wij onze lamp ontvangen Of als leenbakker ons een nieuwe lamp aanbied.
Ook vinden wij dat mevrouw huisman zorgvuldiger om moet gaan met dit soort dingen.

Alle klachten die gemeld zijn door EmielMarilou