Klacht: Onaardige bischauffwur

op 23 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op bus 85 vanaf Leerdam die om 18:25 richting Utrecht vertrok op 23-08-2017 was een buschauffeur die niet correct was. Ik vroeg deze meneer of deze bus naar itrecht ging. Hij antwoordde met goedemiddag, waarna ik mijn vraag nogmaals herhaalde, hij antwoordde weer met goedemiddag, ik zei toen ook maar goedemiddag en stelde mijn vraag nogmaals, meneer gaf heel omverschillig antwoord maar beantwoorde wel, daarna kwam er nog een man binnen, hij begon met hallo en vroeg of hij een dagkaarten kon kopenweer zei deze man goedemiddag, waarna de man weer zijn vraag stelde, de chauffeur antwoordde met als ik fatsoenlijk wordt begroet kan ik U helpen. Deze meneer zei toen, ik begroet u toch? Waarna de chauffeur kort antwoord gaf over het feit dat alleen enkele kaartjes naar Utrecht te koop zijn. Nu kan het wel eens zijn dat mensen hun dag niet hebben. Maar ik sta toch wel versteld hoe snel een persoon iemand ongelukkig kan laten voelen.

Als deze
Meneer op zijn gedrag wordt aangesproken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 23 augustus 2017 om 21:20 geantwoord

Beste Alotte,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je te maken hebt gehad met een chauffeur die groeten erg belangrijk vindt. Op zich een goede eigenschap.

Echter heb jij het ervaren als iets slechts en dat kan natuurlijk. We zullen je melding dan ook doorsturen zodat het besproken kan worden.

Wel zou ik dan graag van je willen weten, wat de chauffeur anders had moeten doen? Want ik begrijp dat hij uiteindelijk wel de vragen beantwoord nadat men hem terug groet?

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Alottedb