Klacht: Onaardig chauffeurs en roekeloos rijgedrag

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste CS., Oei, dat klinkt niet goed. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er hoor en wederhoor met de betreffende buschauffeur toegepast kan worden maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke halte stap je op de bus? - In welke richting reis je? - Hoe laat reis je? - Wanneer heb je deze situatie ervaren? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht CS.

4 maanden geleden - Het is niet de eerste keer dat er geen hoi terug word gezegd, of dat er zo gereden word mijn moeder maakt vaker hetzelfde mee ! Wij reizen beide met lijn 4 van Valkenburg station naar maastricht. Meestal rond 8 uur Mvg Cherell

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste CS.,

Bedankt voor de toelichting. Ik stuur je feedback over de reiservaring van jou en je moeder intern door naar de betreffende regio zodat de situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk merk je in de toekomst verbetering.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door CS.