Klacht: on terechte afschrijvingen

op 17 maart 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb niet eens een OV kaart en om de zoveel tijd nemen ze onterecht geld van mijn rekening.

NAAM: nS GROEP iz ns rEIZIGERS
nUMMER: nl40abna 0537 8790 99
DATUM 15-3-2017
bEDRAG € 62,90
tYPE EUROPESE INCASSO
BESTELLING : VDU254844-INCASSAB=NT ID

ZODRA IK BEWIJS HEB DAT DIT STOPT!!!!Anders is er reden tot officiële aanklacht.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 maart 2017 om 14:17 geantwoord

Geachte heer Van ‘t Hof,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 17 maart 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Vervelend dat er geld van uw rekening is afgeschreven betreffende een Voordeelurenabonnement. Het spijt mij dit te vernemen. Mijn excuses hiervoor.

Graag zouden wij dit verder willen onderzoeken. Hiervoor zouden wij graag een kopie van uw bankafschrift willen ontvangen met hierop duidelijk vermeld uw IBAN rekeningnummer.

U mag een kopie of foto naar NS opsturen als bijlage in uw antwoord op het door hen verzonden bericht.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door adhof
x