Klacht: on-geinteresseerd personeel

op 15 maart 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Afgelopen zaterdag 18.30u 1 kg snoeptomaten gekocht voor € 1,49 althans dat dacht ik…op de kassabon stond € 2,79. ben terug gelopen de winkel in en boven het vak stond groot de prijs € 1,49 en links daarvan de prijs € 2,79. Toevallig stond er een medewerker ( ene Willard Allan of Aran) Met mijn vraag over de onduidelijkheid kreeg ik als antwoord dat normale mensen gewoon kunnen lezen (!) Vervolgens ging hij kinderlijk uitleggen aan mij wat er op de kaartjes stond, toen ik zei dat het niet duidelijk en verwarrend was draaide hij zich om, schudde zijn hoofd en ging door met zijn vakken vullen. Op mijn mededeling dat ik hierop een klacht zou gaan indienen en zijn naam wilde weten liet hij zijn badge zien en vroeg of ik het kon onthouden of dat hij het moest opschrijven (!)
Onbegrijpelijk dit soort volk op de werkvloer , iets wat ik zeker niet gewend ben aangezien ik er vaak kom en de meesten bij de voornaam ken…een beetje respect zit er bij deze hork niet in, ik hoop ‘m niet meer tegen te komen…

Als dit voorval opgelost wordt , maar zeker geen 2e keer zal voorkomen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alls