Klacht: Omzetten vlucht na cancellen geboekte vlucht en geen enkele mogelijkheid om Vliegwinkel te bereiken

op 31 mei 2021 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb een vlucht geboekt naar San Jose voor as zondag via Vliegwinkel.nl. Deze is komen te vervallen. Ik probeer hen al een aantal dagen tevergeefs te bereiken (via mail en chatbox die steeds vastloopt) en telefonisch is er geen enkele mogelijkheid om hen te bereiken. Ik ga maandag starten met een opleiding in Costa RIca die ik ook al heb betaald. Ik weet nog steeds niet of het gaat lukken. Het zou erg fijn zijn wanneer dit snel wordt opgelost.

Ik zou tevreden zijn wanneer er iemand HEEL SNEL contact met mij opneemt en mijn vlucht om boekt naar een passende vlucht zodat ik op tijd in Costa Rica arriveer. Ik zou graag vliegen met de KL8990 en AM690 (via Mexico) zodat ik zondagmorgen in San jose ben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vliegwinkel.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vliegwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maiadenadel