Klacht: Omzetten glasvezel en internetactieve tv

op 08 juli 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou er tussen 12.00 en 16.00 een monteur komen. Deze kwam niet. Na met Telfort gebeld te hebben moest ik contact op nemen met Guidion. Dat heb ik gedaan. Na een aantal telefoontjes werd duidelijk dat de monteur niet meer zou komen vanwege privéomstandigheden. Erg slecht dat wij daar niet over gebeld zijn. Tot nu toe heb ik geen nieuwe afspraak dus weet niet wanneer de monteur komt. Toen maar weer Telfort gebeld met de vraag of ze de WiFi weer aan konden zetten. Dit blijkt dus niet meer te kunnen. Erg vreemd hoor. Baal hier echt enorm van. Het is te gek voor woorden dat we nu zonder WiFi enz. zitten en niet weten wanneer dit opgelost wordt.

Gewenste Oplossing:

Als per direct de WiFi enz. weer aan gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.J.J. Willems