Klacht: omruilen verkeerde maat matras

op 29 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer/mevrouw,

Langs deze weg zou ik graag een klacht willen melden over het retourneren van een matras.

Na de verpakking te hebben geopend en op het in elkaar gezette bed te hebben gelegd kwam ik er achter dat de maat verkeerd bleek te zijn.
De maat van het bed is 90×200 en het matras 80×200,…

Deze besloot ik direct te retourneren en heb de originele verpakking meegenomen. De 2 zwarte klitteband aan elkaar verbonden en eromheen gedaan. om hem in een karretje netjes te kunnen vervoeren.
Eenmaal aangekomen bij de balie werd mij verteld dat ik hem had dubbelgevouwen en dat deze niet retour genomen kon worden.
Dit is niet gebeurt , want ik heb hem niet dubbelgevouwen??
We hebben samen met uw medewerker de veren beoordeeld en daar is niets aan te zien. Later nog met een meedere van de medewerker hier over gesproken om tot een oplossing te komen, maar helaas kreeg ik een boekje onder me neus met algemene voorwaarden voor matrassen.
Ze kon hem niet terug nemen,….
Feiten:
Het matras is niet dubbelgevouwen
Het matras is niet beschadigd

Is dit niet alsnog op te lossen?

Ik dank u alvast hartelijk voor uw antwoord.

Ed Roeleveld

Graag zou ik het ruilen voor een goede maat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edroeleveld