Klacht: omruilen niet mogelijk met dezelfde kortingsvoorwaarden nav fout van leen bakker.

op 01 augustus 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 4 meubels besteld van de Lynn serie. Op het moment van bestellen was een bijzettafel na 4 weken leverbaar. Dit was geen probleem voor mij en ik besloot om dan alle meubels te laten komen als de bijzettafel ook leverbaar was. 2 dagen voor de bezorging belt leen bakker om aan te geven dat nu het tv meubel niet volledig leverbaar is. 1 pakket kon pas na weer 4 weken worden geleverd. Ik was hier niet blij mee want op het moment van bestellen was het tv meubel wel leverbaar en nu moest ik in totaal 8 weken wachten voordat ik alles compleet had. Ik vroeg of het dan mogelijk was om het kleinere tv meubel van dezelfde serie te ontvangen met dezelfde kortingsvoorwaarden. Ik had mijn bestelling namelijk geplaatst op een zondag met 15 % extra korting. Dit was niet mogelijk. Ik vind dit een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Als ik het andere tv meubel met dezelfde voorwaarden kan bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EllenV7