Klacht: Omruilen

op 28 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb altijd schoenmaat 39 dus deze bestelde ik ook op zalando. Ik helemaal blij toen mijn schoenen binnenkwamen, waren ze dus alweer te klein. Ik had dat met mijn vorige bestelling ook al. En nergens op Zalando te vinden van ‘ze kunnen klein uitvallen’. Ook geen reviews te vinden. Verder hele mooie schoenen dus ik wil ze omruilen voor maat 40. Maar dat kan dus niet?! Nu moet ik dus weer nieuwe bestellen en kan ik weer 2 weken op mijn geld gaan zitten wachten. Ik vind het belachelijk dat ik eerst nieuwe moet bestellen van 50 euro en dan ben ik dus eigenlijk 100 euro kwijt omdat ik mijn geld van de andere pas later terug krijg. Net ook gebeld maar een beetje een chagrijnige persoon aan de telefoon gehad die ook niks uitlegde of iets.

Ik wil graag een goede reden vanwaar ik mijn schoenen niet kan ruilen en ik hoop dat in de toekomst Zalando wel gewoon aan ruilen doet want ik heb dit bij andere sites nog nooit meegemaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door julieeeeeee