Klacht: voel mij zwaar de gek aangestoken.

jannie steenhuis op 29 september 2022 over Omrin in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven, Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere keren afgesproken om goederen op te halen, elke keer weer bellen dat het er nog steeds staat, ik ben persoonlijk gebeld door Omrin dat het 2 dagen later weer zou worden opgehaald maar weer niet op komen dagen, schandalig.

Gewenste Oplossing:

Dat ze een keer hun woord nakomen en de spullen ophalen,zoals afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omrin

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omrin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jannie steenhuis