Klacht: Onterechte niet lediging gecorrigeerd na meer dan 7 werkdagen

Omrin Gort op 30 november 2022 over Omrin in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven, Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8445SB 64 Heidemeer Heerenveen. Grijze container op 23-11-22 regulier aangeboden en niet geleegd zonder briefje waarom geweigerd. 24-11 gebeld. Container zal alsnog worden. Termijn waarbinnen niet vermeld. Zo 27-11 container niet geleegd (staat voor het huis van de buren vanwege smalle doodlopende straat) dus naar binnen gehaald en klacht via de Omrin app. Als reactie een mail met toezegging lediging op dinsdag 29-11. Niet geleegd. Wo 30-11 weer gebeld, Belofte terugbellen door leidinggevende. Om 15.30 geen telefoon gehad van leidinggevende. Weer gebeld. De leidinggevende zit in vergadering maar garandeert u dat uiterlijk vrijdag 02-12 lediging zal plaats vinden. Dit is 7 werkdagen na eerste melding van de klacht.

Gewenste Oplossing:

Bij telefonisch contact aangeven dat lediging zal plaats vinden binnen 3 werkdagen (dan kan ik hem in het weekeinde weer binnenzetten) en de belofte van 3 werkdagen waarmaken. Belofte terugbellen door leidinggevende waarmaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omrin

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omrin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omrin Gort