Mijn Klacht:
Nadat ik de container bij de weg vandaan haalde merkte ik dat deze deels was geleegd. Aangezien de vrachtwagen van Omrin nog in de buurt was gelijk gebeld met de Omrin. Hier kreeg ik te horen dat ik dit afval dan maar over moest gooien in mijn grijze container die volgende week geleegd zal worden! Hier was ik het niet mee eens en werd ik doorverbonden met de kwaliteitsmediaerker. Deze gaf aan dat het door het koude weer komt en het groenafval vast gevroren zit aan de binnenkant van de container en zij de container zo dus niet verder kunnen legen. Zij waren niet van plan de chauffeur nogmaals bij ons langs te sturen en als ik het er niet mee eens zou zijn ik maar een klacht moest gaan schrijven, dus bij deze…. Ter info: mijn afval in de container is echt niet vast gevroren en heb dit ook aan de q- medewerker gemeld.
Gewenste Oplossing:
Als men mij serieus neemt en gewoon de container nogmaals probeert te leven ipv helemaal niets doen!
