Klacht: Omgang met klanten

op 13 juli 2012 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Terwijl wij ruim een half uur voor de paskamers van primark rotterdam gestaan hebben, mochten verschillende mederwerkers (die tijdens pauzetijden en na werktijd wilden passen) voorgelaten. Daar de wachttijd al erg lang was zei ik hier vriendelijk wat van. Daarop kreeg ik een grote mond van 2 medewerksters, die vonden dat we maar moesten wachten. Het was personeel, en dit was hun voordeeltje. Ik moest niet zeuren, want ik zou ook wel voordeeltjes in mn werk hebben, zoals een auto van de zaak.. Toen ik aangaf dit niet een heel nette manier van omgaan met klanten is, werd mij gezegd dat ik dan maar niet bij primark moest komen, want door de lage prijzen, moet je er maar gewoon mee akkoord gaan dat er zo lang gewacht moest worden, en het personeel zo hun voordeeltje kreeg..

Laat primark graag zelf aandragen wat ze aan deze niet klant vriendelijke houding gaan doen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Primark beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Ggumus

5 jaren geleden - De klacht is voor mij helemaal niet opgelost.. Er staat: Primark heeft nog geen oplossing en de klacht wordt gewoon gesloten.. Nooit meer Primark voor mij!

Alle klachten die gemeld zijn door Ggumus