Klacht: Omgaan met corona

op 29 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik ben fan van de lidl tevens vaste klant,heb alle lof naar iedereen geuit
over Lidl, hoe geweldig jullie in deze coronatijd de winkel karren schoonmaken, en de regels naleven .TOP!!
Alleen nu al enige tijd gestopt, red je erzelf maar mee lijkt dat jullie nu denken. De Jumbo handhaaft dit nog steeds, en het is n stuk fijner daar te winkelen.Ik kom daar als mantelzorger ,en kom daar meer van uw klanten tegen ,mensen stellen het toch heel erg op prijs. Kom op Lidl ,pak die steek weer op. Vriendelijke groet n vaste klant

Gewenste Oplossing:

Als jullie klantvriendelijk ,de karren weer klantvriendelijk schoon aanbieden.
Samen met de Jumbo de beste zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 mei 2020 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr de jonge