Klacht: Omboeken probleem

op 19 september 2018 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Goedenmorgen,

Naar aanleiding van een telefoongesprek vanmorgen vroeg over een omboeking van een hotel wat wij geboekt hebben op verkeerde datum stuur ik u een klacht over de zeer slechte service. Aangezien wij een hotel geboekt hebben in het zwarte woud waarop wij naderhand erachter kwamen dat de datum verkeerd is, belde ik met u als Expedia om dit te wijzigen. Uw telefoniste heeft overigens goed gehandeld maar over het totaal zijn wij niet tevreden. Gezien de boeking staat op 18-10-2018 19-10-2018 en wij deze om willen zetten naar 20-09-2018 21-09-2018 omdat wij nu opweg zijn met onze reis probeerde we deze boeking om te zetten. Wij kwamen tot de conclusie dat we de boeking niet kunnen annuleren omdat het hotel daar niet aan mee werkt. Bizar….zo vreemd! Daarnaast koste het omboeken €100,00 extra. Oké….er zit niet anders op dachten we. Hoewel het een belachelijke extra prijs is voor 1 nacht. Ik vroeg de telefoniste dat te dóen en of er vanuit Expedia dan een extra service geregeld kon worden betreft een menu in het hotel of korting op de volgende boeking. Ik begrijp er uit dat dat niet mogelijk is….ik val van de ene naar andere verbazing in service. Toen wilde de telefoniste om gaan boeken. Blijken wij in het bezit te moeten zijn van Credit card….die hebben wij niet. Dus kan er niks gewijzigd worden. Nou dit is toch helemaal te triest voor woorden voor jullie als zo’n bekende organisatie.
Waarom weet ik dit niet van tevoren? Ik wens dat u met een oplossing komt voor dit probleem. Ik ga er vanuit dat dit ook gewoon kan.

Graag hoor ik z.s.m. van u.
06-23120828 of mail a.u.b.
Reisplannummer: 7380894268598

Dat deze reis omgeboekt wordt voor een normale prijs in dit zelfde hotel. Max. €40,00 extra voor deze nacht.

Kosteloos geannuleerd!

Of toch de €100,00 maar dan inclusief een diner voor die prijs! Desnoods door Expedia betaald als service.

Een andere boeking in het zwarte woud of Genève met goede service vanuit Expedia.

Als dit alles niet mogelijk is.....is het de laatste keer dat wij bij Expedia boeken en beschrijven wij onze beoordelingen als zeer slecht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jansencorne