Klacht: omboeken kost het dubbele van de reissom; klantenservice ongelofelijk onbeschoft en niet behulpzaam

op 12 februari 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Vandaag twee vliegtickets geboekt van Eindhoven naar Marrakech. Binnen een uur getracht dit te wijzigen in andere data. Lukte niet. Ondoorgrondelijke site. Later bleek dat reserveringsnummer zoals opgegeven in de email niet klopte. Geen wonder dat ik niet kon wijzigen.

Gebeld met Ryanair. Engels sprekende dame. Zeer rap sprekend. Heb haar verteld dat ik geen native speaker ben, desondanks…ging ze door. Hoe gaat dat met mensen die niet zo goed in hun Engels zijn. Ik spreek behoorlijk goed Engels, maar ook voor mij was het bij tijd en wijle niet te volgen.

Zuchten tijdens het gesprek. Vragen naar het telefoonnummer. Bleek niet te kloppen met haar informatie. Halverwege heeft ze opgehangen.

Toen de volgende collega. Telefoonnummer klopte niet. kon ons niet verder helpen. Later bleek: we moeten + 31 noemen. Hoe gek kan je het maken.

Punt was dat het omboeken het dubbele van het reisbedrag zou zijn. o.a. meer dan € 60 voor het omboeken van de bagage???? Bent u er nog???

Onbeschofte mensen aan de klantenservice. Totaal geen mogelijkheid om binnen een uur om te boeken, tenzij het dubbele van de reissom betaald wordt.

ik wil de vertrek- en aankomstdatum wijzigen zonder extra kosten. ik heb getracht te wijzigen binnen een uur na aankoop. dat kan alleen als ik het dubbele van de reissom betaal.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hannahbetty