Klacht: om zot van te worden

op 26 mei 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Als je een vraag hebt dan kan je bij hen niet terecht. Er is geen persoonlijke service die je vragen/klachten leest en een antwoord geeft. Het is als zaken doen met een slecht geprogrammeerde machine. Zij geven je de indruk dat je een vraag kan stellen maar je kan het niet. Zij zeggen doe dit en dit en dat, maar nergens kan je je persoonlijke vraag/opmerking/klacht kwijt. GEEF ONS EEN EMAILADRES OF EEN LINK WAAR WIJ ONZE VRAAG KUNNEN STELLEN! Als dit niet wijzigt dan koop ik NOOIT meer aan zo’n bedrijf. Het is heel heel frustrerend. Het getuigt van absoluut geen respect en fairplay. Zo’n zaken mogen voor mijn part juridisch vervolgd worden en op het matje worden geroepen, desnoods gesloten worden. Moeten wij proberen via bvb in België, testaankoop hiervan op de hoogte te stellen. Deze zijn machtig genoeg en hebben ontzettend veel volgers. M.a.w. veel macht. Dit zal denk ik het enige zijn wat hen tot beter gedrag kan aanzetten. Foei, foei foei Light in the box. Het licht zit idd in de doos en komt er niet uit!

Ik ben tevreden als er een echte klantendienst komt. Als wij met een simpele link of emailadres, een vraag kunnen stellen. En als er gekwalificeerd personeel is om een deftig antwoord te geven.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 mei 2016 om 23:33 geantwoord

Geachte Heer de Knudt,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Het is jammer dat u er zo over denkt, maar uw informatie is helaas onjuist:

Wij hebben een goed functionerende klantenservice die persoonlijk een antwoord geeft binnen 24 uur . U kunt zich ook via facebook met ons in verbinding stellen.

Hieronder beschrijven wij nog eens hoe u in contact met ons kunt treden:
Hoe kan ik contact met lightinthebox opnemen?

of u plaatst nogmaals een reactie via klacht.nl met een bestelnummer.

Wij horen graag van u

Mvrgr.

Het Light in the Box team

Heeft op 27 mei 2016 om 08:36 geantwoord

Ik had een oorspronkelijke bestelling geannuleerd omdat ik de verkeerde kleur had besteld. Volgens Light in the box moet je zo te werk gaan als er iets fout is besteld. Ik maak dan, de dag daarna, een nieuwe bestelling voor hetzelfde product, andere kleur maar zelfde prijs. En ik moet 4,75€ opleggen (de verzendingskosten stijgen van 11€ naar zo'n 16€. Ik wou daar dus een vraag over stellen. De link die zij nu opgeven is idd. de link die aangeboden wordt. Je krijgt dan een ellenlange pagina met alle mogelijke problemen die er zouden kunnen zijn en dan kan je ergens op klikken en krijg je een standaard antwoord voorgeschoteld waar je NIETS mee aankunt. Het gaat hier om een heel specifieke vraag nl : \"WAAROM REKENEN JULLIE VAN DE ENE DAG OP DE ANDERE EEN MEERPRIJS VAN ZO'N 40% OP DE VRACHTKOSTEN\". Dit is mijn vraag en daar wil ik een CORRECT antwoord op. Kan u mij nu eens precies aanduiden waar ik volgens jullie zo'n vraag kan stellen? Eerst wou ik die vraag stellen vooraleer ik m'n nieuwe bestelling maakte en reeds betalen zou. Maar dan is het sowieso niet mogelijk want je kan enkel via het ordernummer een \"vraag\" stellen. Dus betaalde ik en probeerde dan mijn vraag te stellen. Maar ook dit lukt niet. Mij gaat het erom dat er een dienst moet zijn waar je eender welke vraag moet kunnen stellen. Dus een heel simpel iets : Via \"CONTACT\" ofwel een contactformulier krijgen ofwel een emailadres waar wij onze vraag kunnen stellen. Een e-mailadres is veruit het simpelste en het zuiverste. Dan kan de klant immers ook aantonen, indien nodig, dat hij/zij een vraag heeft ingediend.

Alle klachten die gemeld zijn door De Niet Tevredene