Klacht: Okt 2017 contract aan gegaan coor 3 jaar

op 06 september 2018 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het maand bedrag was 150 e de bedragen van gas licht zouden niet omhoog gaan verleden nieuwe cv en nu een wasm die alle 2 zuineger zijn maar moet toch in okt bij gaan betalen circa 400 ook contacten zijn waardelos je kan niet bellen

Gewenste Oplossing:

Goed contact en goed uitleg en geen bijtaling ieder geval. Niet zo veel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 14 februari 2019 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor onze late reactie. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Bedankt voor het delen van uw reacittie Ik zie dat u in oktober een jaarnota heeft gekregen. Doordat er op de jaarnota bij betaald moest worden, hebben wij het termijnbedrag hoger ingezet. Dit te voorkomen dat u op de volgende jaarnota weer zal moeten bijbetalen.
Wij kiezen er inderdaad bewust voor om nog beperkt bereikbaar te zijn via telefonie en e-mail. Dit met het oog op de toekomst. Wel kun je ons bereiken via ons Facebook- of Twitterkanaal en via de chatoptie in onze app.
Ik hoop dat u hiermee voldoende weet. Nogmaals onze excuses voor onze late respons.
Met vriendelijke groet,
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tepo