Klacht: Okt 2017 contract aan gegaan coor 3 jaar

op 06 september 2018 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Het maand bedrag was 150 e de bedragen van gas licht zouden niet omhoog gaan verleden nieuwe cv en nu een wasm die alle 2 zuineger zijn maar moet toch in okt bij gaan betalen circa 400 ook contacten zijn waardelos je kan niet bellen

Goed contact en goed uitleg en geen bijtaling ieder geval. Niet zo veel

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 14 februari 2019 om 13:19 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor onze late reactie. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Bedankt voor het delen van uw reacittie Ik zie dat u in oktober een jaarnota heeft gekregen. Doordat er op de jaarnota bij betaald moest worden, hebben wij het termijnbedrag hoger ingezet. Dit te voorkomen dat u op de volgende jaarnota weer zal moeten bijbetalen.
Wij kiezen er inderdaad bewust voor om nog beperkt bereikbaar te zijn via telefonie en e-mail. Dit met het oog op de toekomst. Wel kun je ons bereiken via ons Facebook- of Twitterkanaal en via de chatoptie in onze app.
Ik hoop dat u hiermee voldoende weet. Nogmaals onze excuses voor onze late respons.
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tepo