Klacht: totaal geen service

op 05 juni 2015 over Oegema Transport Dedemsvaart in de categorie Verhuisbedrijven

Vandaag werden 2 pallets laminaat bij mij bezorgd. Ik wist dat deze niet door de deur konden en liet de chauffeur binnen bij de parkeergarage, gelijkvloers. Dit weigerde hij, hij was bang dat het laminaat zou schuiven. Dat kan natuurlijk. Dan maar via de voordeur. Hij zei dat hij mij succes wenste met sjouwen. Begreep er niets van. Hij zette de pallets midden op de stoep en ging ervandoor. Ik dacht dat hij een grap maakte, want het laminaat stond nu buiten. Ik vroeg hem mij te helpen met het even in de gang te zetten, samen met mij, maar hij zei dat hij geen tijd had. Ik bood hem zelfs geld, maar dat weigerde hij. Hij stapte in zonder iets te zeggen en reed weg. Ik stond daar met al het laminaat buiten. Ik neem aan dat particulieren dit probleem vaker hebben. Ik woon op de derde etage, dat is de daadwerkelijke drempel van mijn huis. Op zich begrijp ik wel dat dat niet gaat, maar een paar meter helpen sjouwen in de hal was erg attent geweest. Ik wist van te voren niet hoe het geleverd zou worden en ook niet dat de service maar tot de drempel was. Ik vind dit totaal geen service: iemand achterlaten met zware planken en zomaar wegrijden. Ik ben 5 maanden zwanger – wist hij niet – en moest alles naar binnen sjouwen, aangezien mijn vriend een werkafspraak had en ik het onmogelijk zo kon laten staan. Gelukkig was het mooi weer, anders was het laminaat ook nog eens weggeregend.
Nogmaals, service kent een grens, maar dit was wel een zeer letterlijke drempel, zonder enige vorm van meedenken, waar ik wel 60 euro voor heb betaald. Als het een andere vracht was geweest, zoals een bankstel of een bed, had u het dan ook zo laten staan, of bij een oudere dame? Ik ben echt verbijsterd. Ik heb gebeld naar Oegema en ze zeiden niets met mijn klacht te kunnen. (“succes met het leggen” kon er nog net van af) Een vriendelijk gebaar zou op zijn plaats zijn geweest.

In ieder geval excuses.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oegema Transport Dedemsvaart over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijn Willmes