Klacht: schade bij bezorging

op 11 april 2012 over Oegema Transport Dedemsvaart in de categorie Verhuisbedrijven

Op 31-1-2012 is er bij ons een boxspring bezorgt door Oegema Transport.
Hierbijn hebben ze een lamp van de muur gestoten die dus kapot viel.
Nu ben ik dus al 3 maanden bezig om die lamp vergoedt te krijgen van Oegema ,
heb de bonnen opgestuurd regelmatig gemaild hoe het er nou voorstaat maar ik krijg nog steeds geen vergoeding voor de lamp. Terwijl ik toch op papier heb staan dat de bezorgers de lamp hebben kapot gemaakt.Heb tot 2x toe bonnen opgestuurd van de lamp, de originele van voor het voorval en de bon van de nieuwe lamp die ik heb gekocht.Het was excact dezelfde lamp alleen 2,= duurder als de 1ste lamp.
Ik begin nu toch echt genoeg te krijgen van die Heer van Dijk van Oegema Transport,die de zaak zou regelen.
Aangezien er op de afleveringsbon staat waar ik evt. een klacht kon melden over de bezorging mail ik u dit maar want bij Oegema kom ik geen steek verder.
Dinie Elijzen
Perleweg 2
7383 rb Voorst
dinie-elijzen@hotmail.com

Dat Oegema de ontstane schade gewoon vergoedt en er niet probeerd onderuit te komen.
Het gaat om een bedrag van 54,= en niet om honderden euro's

Bericht van Oegema Transport Dedemsvaart

6 jaren geleden - Klacht is met spoed in behandeling genomen. Lamp is uitbetaald zoals het hoort. Er was verwarring ontstaan met een andere klacht, vandaar dat deze als afgehandeld stond gekenmerkt. Mevrouw Elijzen gaf aan dat ze weer tevreden was. Met vriendelijke groet, Oegema Transport

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oegema Transport Dedemsvaart in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oegema Transport Dedemsvaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oegema Transport Dedemsvaart

Heeft op 18 april 2012 om 10:32 geantwoord

Klacht is met spoed in behandeling genomen. Lamp is uitbetaald zoals het hoort.

Mevrouw Elijzen gaf aan dat ze weer tevreden was.

Met vriendelijke groet, Oegema Transport

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oegema Transport Dedemsvaart beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kloppertje9