Klacht: Toestel niet geleverd

Mootje--69 op 26 februari 2024 over Odido in de categorie Internet Diensten, Internetbedrijven, Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Heden ten dage bericht ik u met de volgende klacht.

Op 28 oktober heb ik een bestelling geplaatst bij Odido. Ik heb een iPhone 15 pro besteld en deze had een levertijd van 4 tot 6 weken.

Na 6 weken heb ik zelf contact opgenomen met Odido om te vragen waar mijn toestel blijft. Er werd mij verteld dat het toestel al was afgeleverd op 1 november. Op de website stond dit nog niet als verwerkt. Later na dit gesprek heb ik opnieuw op de website gecheckt wat de status was en toen was het toestel opeens wel afgeleverd.

Ik heb toen na advies van een klantenservice medewerker de PostNL app gedownload om te kijken wat daar de status was. Daar stond ook dat het toestel afgeleverd was en er is een handtekening gezet.

Ten eerste klopt mijn handtekening niet. Daarnaast staat er geen scan van mijn legitimatie of document nummer bij. Ik heb deze namelijk nooit getoond. En Als laatste heb ik vandaag ook gebeld met Odido en zij geven mij te kennen dat mijn naam M. Mohammed is in het systeem bij Odido. Dit klopt ook niet want mijn achternaam is el Ousrouti.

De telefoon kan dus met geen mogelijkheid aan mij afgegeven zijn aangezien ik ten eerste nooit mijzelf heb gelegitimeerd. Mijn naam niet overeenkomt met wat er op het contract staat en mijn handtekening komt niet overeen met wat er op mijn rijbewijs staat. Ook staat mijn naam bij PostNL met 1 M en dit is niet correct. Mijn naam schrijf je met twee keer de M, dus Mohammed en niet Mohamed.

Ik denk dat een bezorger van PostNL hier het toestel heeft vervreemd en ik ben nu de dupe van dit alles.

Ik ben hier nu al een tijd mee bezig en ik krijg nu van uw klantenservice medewerkers het verwijt dat ik te laat ben met dit aan te geven terwijl ik juist door jullie werd gevraagd om het nog even af te wachten.

De maat is voor mij nu vol. Ik wil zo snel mogelijk mijn toestel hebben want ik betaal nu maandelijks voor het toestel en ik heb ook een eenmalige aanbetaling gedaan.

Ik heb ook al contact gezocht met de consumentenbond en als u deze klacht niet met hoge prioriteit oppakt zal ik de gemaakte kosten ook op u verhalen. De wegen staan voor mij open naar de klachtencommissie en het KIFID.

Mocht dit niet de gewenste uitkomst bieden schroom ik niet om een civiel-rechtelijke procedure jegens uw organisatie te beginnen.

Al met al hoop ik op een goede afloop en weet ik zeker dat u uw uiterste best zal doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn toestel geleverd krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Odido
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Odido

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Odido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mootje--69