Mijn Klacht:
Op 16 januari heeft Odido mij een compensatie beloofd voor de waardeloze internet en tv verbinding. Nadat men mij herhaaldelijk verzekerd heeft van dat het probleem opgelost was. Na dat men mij een heel weekend vergeefs op een monteur heeft laten wachten, is er maandags een monteur geweest om de klacht te verhelpen. Daarnaast is mij een compensatie toegezegd die op de eerst volgende factuur verrekend te worden, inmiddels zijn we drie facturen verder en is er nog steeds niets terugbetaald of verrekend. Maar word er wel iedere maand het volledige bedrag van mijn rekening gehaald. Na inmiddels bij elkaar ongeveer 5 uur aan de telefoon gehangen te hebben met Odido en de zoveelste retourformulier van mijn compensatie te hebben ingevuld. Gebeurt er nog steeds niets. Ik denk dat ik nu Kassa en de Ombudsman maar inschakel.
Gewenste Oplossing:
Dat Odido werkt aan een betere service en klanten dat geven waar ze recht op hebben. Ik wil zelfs wel een gratis les klantvriendelijk zijn aanbieden. En natuurlijk wil ik het beloofde geld zo spoedig mogelijk op mijn rekening zien staan, inclusief de wettelijke rente.
