Mijn Klacht:
Sinds donderdag 13 maart al geen vast internet en tv thuis, helaas is communicatie en geboden oplossing vanuit Odido klantenservice onvoldoende.
Gebeld met Odido, zij konden vrijdag 14 maart een monteur langssturen. ALs zoethoudertje wel tijdelijk unlimited internet op mobiel ontvangen.
De monteur kwam er al snel achter dat bij ons thuis alles goed was aangesloten, en de storing buiten ons huis lag. Helaas hierna geen gehoor meer van Odido, dus dinsdag opnieuw gebeld. Odido stuurde opnieuw een monteur, ondanks dat ik ze kon vertellen wat de monteur mij vrijdag vertelde. De monteur van Odido (/ Guidion) kwam tot dezelfde conclusie als zijn collega vrijdag. (En benadrukte mij om dit ook door te geven aan Odido, als ze opnieuw een monteur zouden sturen).
Ook helaas hierna geen gehoor, dus donderdag opnieuw gebeld. Klantenservice wist mij te vertellen dat ze het door gingen zetten naar hun kabelprovider.
Helaas verder geen oplossing van Odido. Ik heb weliswaar unlimited mobiel internet, (zeer traag), maar het hele huishouden hangt nu aan mij. Als ik niet thuis ben is er geen oplossing.
Ook babyfoon, beveiliging, huishoudelijke apparatuur kan ik helaas ook al bijna 2 weken lang niet gebruiken. Thuiswerken gaat ook beperkt: zodra ik mobiel aan het bellen ben, werkt het internet niet meer, erg frustrerend…
Bovendien lopen de abonnementskosten gewoon door..
Een overstap naar een andere provider is binnen 5 dagen geregeld, waarom duurt deze storing dan al 2 weken? Belachelijk dat Odido zo weinig duidelijkheid geeft, en de geboden oplossing zeer ondermaats is.
Gewenste Oplossing:
Werkend internet.
Of tijdelijk internet voor rest van gezin, of een mobiele router o.i.d.??
Vergoeding abonnementskosten
een duidelijke termijn en oplossing, zodat ik de juiste overweging kan maken mbt nieuw abonnement afsluiten.
