Mijn Klacht:
Bij een reparatie van een smartphone te horen gekregen dat dit buiten de garantieperiode viel. Ik had dit echter telefonisch VOOR de afloop al aangegeven. Gebeld met Odido op maandag 17-03, om te vragen of zij hierin iets kunnen betekenen omdat zij bewijs hebben dat ik hen eerder al gebeld had BINNEN deze periode. Eerste belletje werd de verbinding na 20 minuten in de wacht verbroken. Tweede gesprek ging beter, werd mij beloofd dezelfde of volgende dag teruggebeld te worden, reparatienummers e.d. doorgegeven. Het is nu vrijdag 21-03 en ik had nog niets gehoord. Weer gebeld, zij ging het na en zette mij in de wacht. Verbinding verbrak plots na 20 minuten weer, dus gelijk weer teruggebeld, weer moeten uitleggen hoe en wat, werd in de wacht gezet en verbinding is WEER verbroken na 20 minuten. Slechte communicatie, en zelf teruggebeld worden of een e-mail hó maar.
Gewenste Oplossing:
Betere communicatie, bij voorkeur een positief gevolg van mijn originele issues zodat ik mijn telefoon kan laten repareren, omdat de gebreken tijdens de garantieperiode zijn ontstaan en deze ook binnen de periode bij Odido gemeld zijn.
