Klacht: Opzeggen abonnement

Erwinscho op 06 maart 2025 over Odido in de categorie Internet Diensten, Internetbedrijven, Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, ik heb in november opgezegd. Maar ze stoppen mijn abonnement niet . Schrijven gewoon geld af en dat boek ik dan weer terug . Nu hebben ze een aanmaning gestuurd die onterecht is . En gaan ze dringen met incassobureau. Hoe kan dit opgelost worden ?
Of kan ik hun een factuur sturen met kosten van druk zijn met opzeggen ?

Gewenste Oplossing:

Opzeggen abonnement

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Odido
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Odido

Reactie van de melder van de klacht Erwinscho

7 dagen geleden - Odido is gewoon een waardeloos bedrijf . Abonnementen afsluiten gaat heel makkelijk maar opzeggen lukt niet meer . Of er blijft heel lang gedoe over wat een knakken bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Odido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwinscho